lørdag den 25. maj 2013

Inspiration og Sjove indretnings ideer

Når man som jeg bor sammen med 3 raske fyre, ( mand og 2 frække unger ) skal der nogle gange kæmpes lidt for hjemmet ikke bliver invaderet af alt for mange tekniske ting, ( store fjernsyn o.lign. ). Det kan nogle gange godt være lidt af en udfordring, at få proppet alle disse sjældent særlig pæne apperater med ledninger og remote krontrols væk, uden at det bliver alt for besværligt at få pakket ud igen.
Heldigvis har min søde mand hørt mine suk,suk,suk!! og vi blev enige om at bygge et fjernsyns skab så alt dette hurtigt kan pakkes væk igen. Resultatet blev et super praktisk, sjovt og anderledes skab. Det er bygget af lægter, gamle spisebords plader, 2 skodder og 1 gammel kornsæk.
Skodderne og kornsækken kan skydes til side. Nemt og praktiskt...
Andre skønne indretnings ideer.
Fed gammel varme lampe til kyllinger.

Pynt geviret lidt..


Har du flere giner, så sæt dem sammen i en flok


En gammel tejne med skønne blomster.
(Ovale tejner, med låg, blev brugt som madkasser, de er lavet af brede træspåner, og var meget almindelige i oldtiden frem til omkring år1900). (Blev også brugt til andre ting).


Kram
Pernille



2 kommentarer:

  1. Tak for inspiration og sikke nogle gode ideer! Forøvrigt vil jeg lige sige at jeg elsker de smukke ting som du har fået i din webshop. Så snart jeg er flyttet ind i min lejlighed kommer der en bestilling fra mig ;-)

    Ha en god dag!
    Kh Nanna

    SvarSlet
  2. Kære Nanna

    Tusind tak for din søde kommentar...dejligt du kan bruge ideerne.

    Kh
    Pernille
    Laurine Living

    SvarSlet