fredag den 12. april 2013

Lækre møbler!

Yes!! Vi har nu oprettet en ny kategori som hedder bestillingsvarer. Jeg har længe haft en ønske om at kunne tilbyde vores søde kunder mulighed for at kunne erhverve nogle skønne møbler med det helt rigtige lækre slidte look fyldt med sjæl og historie.

Jeg har selv en stor forkærlighed for borde. Kan ikke stå for dem. I alle afskygninger, spiseborde, sofaborde små franske jern cafe borde, ja jeg kunne blive ved. Min stærkt prøvede familie har længe været vidne til stor udskiftning af disse. Jeg har ikke tal på hvor mange dejlige spiseborde vi har haft.........
Har så også derfor været nødt til at byde dette lækre langbord velkommen i vores eget hjem, som vi også forhandler på webshoppen www.laurineliving.dk.

Super lækkert langbord i længde 220 x 80cm. Bordet er gedigent, ret tungt og med en fed rustik natur bordplade. Det er ydermere rigtigt nemt at holde selv med 2 frække unger der tit spilder. Bordpladen har fået lidt olie, ( samme olie som vi har brugt til vores køkkenbord ) som derfor har givet pladen en fin beskyttende overflade.


Mange forårs kram...
Pernille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar