torsdag den 4. april 2013

Spændende opstart af ny webshop.

Jeg har nu endelig fået oprettet vores blog. Har glædet mig helt vildt til at komme igang men må indrømme at der stadig er mange ting her på bloggen som jeg endnu ikke helt ved hvad skal bruges til......så bær lidt over min lidt kluntet start.

I november måned 2012 blev jeg indehaver af webshoppen Laurine Living / www.laurineliving.dk som handler med lækkert interiør og brugskunst i den skønne franske landstil samt i den lidt mere rå og rustikke factory stil.




Vi har haft en forygende god start, med mange søde kunder, og nogle gange i en hæsblæsende fart som godt kunne tage pusten fra mig..........

Der er rigtig mange ting at holde styr på, indkøb af varer, finde gode leverandøre, oprettelse af varer, lager, administration og oprettelse af ny webshop, facebook og meget meget mere..........................

Men det er fantastisk spændende og vores hverdag er fyldt med mange søde email´s og nye ordre. Vi er dybt taknemmelige for alle de posetive tilkendegivelser...................

 

Udover nye varer har vi også en kategori med loppefund. Jeg elskeeeer at gå på loppefunds jagt og glæder mig over at komme hjem med "nye" skønne sager til webshoppen.

LOPPEGUF!!







En ferie til Frankrig med min skønne familie endte med at min søde mand måtte tømme sin kuffert for tøj så jeg kunne fylde den med alle de fine brocante / loppefund som absolut skulle med hjem.....hi-hi.
Hmm - ( Vi er stadig gift ).....meget forstående mand.....hi-hi....

Super dag.....
Mange blogger hilsner
Pernille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar